Arahidele – beneficii și proprietăți

Arahidele – Arachis Hipogaea, din familia Leguminoase – sau alunele de pământ sunt o specie de erbacee ale cărui fructe se coc în sol, nefiind prin urmare niște nuci adevărate. De fapt, arahidele se încadrează din punct de vedere botanic în categoria leguminoaselor. La nuci acestea sunt incluse mai mult din rațiuni de ordin practic – având foarte multe beneficii și proprietăți în comun cu nucile – dar și din cauza tecii și al aspectului pe care îl iau arahidele la coacere.
arahide

Alimente si nutrienti care intaresc inima

Inima este muschiul cel mai important si mai activ din organism. Iar pe langa beneficiile aduse inimii de exercitiile fizice si de o dieta sanatoasa, exista mai multe elemente nutritive care pot face o mare diferenta.
Aici sunt 12 dintre cele mai bune:
1. Paducelul. Impreuna cu Cayenne-ul, paducelul a fost una dintre plantele favorite pentru inima ale renumitului herbalog Dr. Christopher. Paducelul este bogat in flavonoide, care protejeaza vasele mici capilare de radicalii liberi. Normalizeaza tensiunea arteriala,

Migdalele – complex de vitamine si minerale

Consumul de migdale:
Scad riscul apariției unui atac de cord cu 50% pentru cei care consumă migdale de 5 ori pe săptămână, ca urmare a conținutului ridicat de magneziu. Scad nivelul colesterolului „rău”. Migdalele conțin grăsimi nesaturate care nu au colesterol. De asemenea, ajută la reducerea nivelului de colesterol LDL și, prin urmare, ajută la diminuarea numărului cazurilor de boli de inimă.
Protejează pereții arterelor cu ajutorul flavonoidelor și a vitaminei E. Migdalele sunt bogate în vitamina E care acționează ca un antioxidant liposolubil. Vitamina E din migdale este prezentă sub forma de alfa-tocoferol. 100 grame de migdale conțin 25 de grame de vitamina E.

Spirulina – beneficii pentru sanatate

Spirulina este o proteina bruta din compozitia careia s-au identificat toti aminoacizii esentiali si neesentiali, inclusiv tipuri de ARN si ADN specifice organismului uman;
– lipide, din care o mare pondere o au acizii grasi, inclusiv acidul gama – linolenic, intermediar pentru acidul arahidronic, la rândul sau precursor al prostaglandinelor;
– carotenoizi, din care o mare pondere o are beta – carotenul, precursor al vitaminei A (forma de retinol);
– vitaminele complexului B ca: B1, B2, B6, B12, vitamina E, acid folic, pantotenat de calciu, acid nicotinic, vitamina H (biotina);
– oligoelemente, printre care: Ca, Fe, Mg, Mn, Zn, K, Na unde predomina potasiul si magneziul;
– ficocianina, principalul principiu activ, responsabil de intensificarea proceselor metabolice si alti pigmenti din grupa clorofilei.

Cele mai importante alimente alcaline

Toate alimentele din natura contin atat elemente acide cat si alcaline, ceea ce poate face ca echilibrul pH-ului sa nu fie intotdeauna optim. In cazurile in care organismul uman nu primeste destule elemente alcaline, acesta le va extrage din propriile surse- oase sau alte tesuturi vitale. Scaderea nivelului de alcalin din oase si tesuturi afecteaza capacitatea organismului de a se vindeca si de a se detoxifia , ceea ce aduce cu sine stari de slabiciune si boli. 
Dieta alcalina, secretul prin care mananci cat vrei, dar slabesti fara probleme
Scopul organismului este acela de a mentine intotdeauna un echilibru, insa tu ai un rol extrem de important cand vine vorba de a-ti ajuta organismul sa functioneze sanatos. Cateva dintre alimentele care iti asigura necesarul de alcaline din organism, fara a-ti pune in pericol metabolismul, sunt:

Powered by Terapii Naturiste | Designed by: Terapii Naturiste